سفر، همراه وهمگام با باد

من آشوب هستم عاشق سفر، ارزان سفر میکنم

سفر، همراه وهمگام با باد

من آشوب هستم عاشق سفر، ارزان سفر میکنم

 روز یکم novembre من دوباره به کلمبو برگشتم. برای پرواز ی که به اندونزی ( بالی)  باید خودم را آماده می کردم یه هاستل با خصوصی به قیمت  15000 روپیه پیدا کردم خوب وتمیز بود یه دوش گرفتم تصمیم گرفتم این روز آخر را در کلمبو یه گشتی بزنم هر کشوری که میخواهم ترک کنم دلم میگیره انگار رها کردن  غم آور هست ، اون هم برای  من که وجود م مملو از رها کردن وگذشتن  هست. همه چیز وهمه کس وهمه جا را باید گذشت و رفت. هیچ چیز ابدی نیست هیچ چیز تابع خواست تو لا اقل برای نگهداشتن ابدی نیست، میتوانی بدست آوری و میتوانی بسازی یا خلق کنی میتوانی  متولد کنی،  میتوانی با پیمودن هزاران کیلومتر واز طریق هوا یا زمین ویا دریا به آن برسی ولی هیچ ضمانتی نیست که بتوانی آن را نگهداری  چون خود وجود ت ابدی نیستند از دست دادن ترک شدن و ترک کردن اجبار هست جز لاینفک زندگیست.  رهایی کاهی خوشایند مانند یک پیروزی وگاهی دردناک و رنج آور ست. این بخشی از کام روایی و نا کامی انسان است این موجود متفکر و شگرف شاید عظیم وقدرتمند ودر تلاشی حریفان برای هر چه بیشتر بدست آوردن و خاک کردن. اما خا لقین هم از این پروسه مرگ وترس ورها کردن ورها شدن مستثنا نیستند. کمیدر شهر کلمبو کنار دریاچه پرسه زدم بعد به به بازار محلی  که فکر میکنم مهم ترین  بزرگترین بازار محلی شهر کلمبو هست رفتم که کنار ترمینال اتوبوس دورن شهری کلمبو هست این بازار هم میوه و تره بار وهم قسمتی دیگر در همانجا لباس و لوازم خرده ریز منزل فر وقته میشود بسیار شلوغ و توریست هم هست دو وبرش چند هتل و هاستل ارزان قیمت هم هست که منصف نیستند. باید قبل ورود به شهر یا کشوری  حتما هتل یا هاستل رزرو کنید  وبا آدرس به آنجا مراجعه کنید در غیر اینصورت هتل ها و هاستل ها متوجه می شوند شما جایی برای اسکان ندارید. بدترین اماکن به چند برابر قیمت عرضه می کنند.  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.