سفر، همراه وهمگام با باد

من آشوب هستم عاشق سفر، ارزان سفر میکنم

سفر، همراه وهمگام با باد

من آشوب هستم عاشق سفر، ارزان سفر میکنم

سفرنامه، سفر من به جنوب و جنوب شرقی آسیا ...

روز سی ویکم  از خانه میزبانم به Bus stop kandy  رفتم عز آنجا با 80 روپیه به sigria)( سیگیریا)  رفتم برای دیدن سخره بزرگ ومعروف سیگیریا که King  Place هست   اتوبوس درست سر ورودی این مکان  تاریخی پیاده کرد سخره با عظمت قدرت همچنان خود نمایی  می کرد.(پادشاهی دور از دست مردم همه چیز و همه کس بر زیر پایش  )  بلیط  ورودی 4200 روپیه ( هنوز  داغ 40 دلار Yala safari بر من مانده بود)  برای ایرانیان وسایر کشورها و برای افغانستان ونپال و پاکستان 2100 روپیه از خیرش گذشتم اما یک موتور با پسر جوان پر انرژی وبومی بلد آن منطقه اجاره کردم او قول داد مرا تا نزدیک ترین قسمت سخره ببره وچند معبد و  خانه ایی قدیمی در خنگ ودریاچه در عمق جنگل من بهش اعتماد کردم پا بر پرنیان گذاشتم . کلمات کوچک ند برای سیگیریا زیبا انگار از وسط یک  پوستر حرکت میکنیم من عاشق گردشگری وسفر با مو تور هستم چند دو معبد یکی مسطح ودیگر بسیار مرتفع دیدم دریاچه ایی با طناز ی و عشوه گری لبخند بی نظیر  می زد  سریلانکا بی حد و اندازه زیبا ست  و پاکیزه  احساس می کردم در رگ های خون سبز در جریان یان هست و چشمان شبیه دریاچه پر از نیلوفر آبی شده اند   و گویا بهشت را در آغوش دارم  سریلانکا زیباست 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.